Saturday, May 1, 2010

.......??!!!!

assalamualaikummm...
aisehhh..kalo tulis blog..jarang bagi salam kan..haha..
ape daaaaa..
duk hi2..rupe mat saleh..apa raaaa...haha..
okey2..x dak hal...ikot la mana2 pon..janji rockkk..
smlam aku p konsert double trouble (DT)...mmg beshhhhhh gileeeee...
biasa duk p konsert hak free ja..
mana ada yg bayar..nih pes time...waaaaa...mmg best..
berasak2 tuh...ade la jugak sepam dua mlm td..
tp nk wat cam na..dah nama konsert kan..
hihihi..
ape pon2..mmg sempoi...
aku p ngan abang jai, kak rose n hubby dia..
depa nih mmg sempoi habis laaa..
aku mula2..segan la jgk..x kenal kan..
tp dah duk dalam konsert tuh..
hurmmm..layan la beb..mahal bayo wooo....
baik aku enjoy..
hahahaaa.....lupe akhirat sat..haha...
aku dah le pakai tdung yuna..haha...indie lak..
mmg lari tema...tp layannnn..hahaha.
aku mana la penah nk layan2 rock sgt..
kalo takat2 dgr lagu jerangkung dalam almari tuh penah laa.
taman rasidah ka...sejati ka..isabella ka..
tp tuh lagu feymes...yg lain2 mana nk layan..
so..mlm td ade gak la lagu yg dieorg main aku xtau pon..
hahahahaa.
tp aku layan jaaaaa....
mlm td ade la yg otai2 gile...layan rock..buang2 baju..
seram aku tgk..
seb baik aku ade guard..kekeke...
tp...yg xleh bla nyer..aku duk kat konsert tuh..stage pon aku x nmpak...
adessss....ye la..aku kecik ja..
cam na?? dah la duk blakang gak..
haha....tp xpa...steadyyyy..aku layan ja.
lepas konsert...aku follo abg jai..jmpa adik joe wings..hihi..sempoi la die..
abg jai punya kawan..siap peluk2..cam pompuan lama x jmpa..hahahaa....
xpe2..aku paham..lama x jmpa...dari kecik dah jd besar drum..2 yg teruja sgt..sampai peluk2..hahaha...
ingat nk p bergambar ngan wings..n abg amy..haha...tp ramaiiii....so.kami balik ja terus ke seremban...
ari nih...aku lepak umah kak rose..
tggu nk balik sat agi..
aku kene balik...study x habis lagik..
ari tuh bukan study sgt..ye2 je study awal...
haraaammmmmmm.....
ok la..nk p iron baju sat..
jup agi nk balik da..~~=)

No comments:

Post a Comment