Friday, April 30, 2010

double trouble..

hah..mmg double trouble...
ari nih nak p konsert double trouble.
hohohohooo.
agak x sabar tp cam xbest pon ade.
sbb kawan2 aku sume x p.
nih pon kau join abg jai n abg die..
hukkk..
kalo dapat p ngan bopren pon best gak.
hahahaa...berangan je keje...
okayy..
pagi nih aku dapat makan nasik lemak.
puas hati beb..
dari semalam mengidam..
hihihi..
jup agi aku nk gerak g KL..
huissshhhh..bosannyerrrrrr...
mls sgt2....
tp tiket dah beli..
xkan xnk p kan..
okay...
ari ni lak dapat bite pejazzz dah tunang...
strokk aku kejap..haha.
bukan pe..
xtau kan die dah tunang.
siap die..hahahaa..
ape2 pon..kalo tol mamat sengal tuh dah tunang..aku wish die cepat2 la kawen..aku nk p makan nasi minyak free nih..
plus amik berkat skalik..
hahaha.....
sure pejazz baca nih kan..hahahaa....
.....zasssss.....nk layan fb sat..

No comments:

Post a Comment