Sunday, May 9, 2010

~~ selamat hari ibu ~~

hari ni ari ibu..
mcm biasa...walaupon secara ringkas..
aku akan clebrate hari ibu utk ma aku..
tp sedih sikit la kali ni..
ayah n ndia xde..
so aku clebrate ngan ma n cken je..
huk3..
btw...so far okay la..
dah la ptg td aku leh merajuk ngan mum aku..
xtau la knp..sensitif gile rasa.
dah buang tebiat agaknyer aku nih..
ermmm.....hope ma aku akan sentiasa gembira.
di smping ayah n anak2 nya.
aku tau..ak x byk spend masa utk dia..
byk bnda aku xdapat nk tolg dia.
masih x mampu lagi utk membantu dia.
hari ini...aku bersembang panjang dgn nya..
lately..byk sembang ngan dia..dari soal harian smpai la soal peribadi..
ma pon byk share ngan aku.
byk benda jgk aku x tau rupanya pasal dia..
mybe sbb aku dah besa..so ma dah leh share ngan aku..
ok la...kurg2..benda 2 dpt buatkan aku makin close ngan ma aku..
okay lah..
so hope..ma akan sihat n bahagia slalo..
aku pon harap aku akan dapat balas jasa ma aku..
n boleh buatkan dia berbangga coz dia yg melahirkan aku..
=)..i love u mum...love u damn much...i want be strong like u!!

No comments:

Post a Comment