Sunday, May 30, 2010

huhuhuhuhu~~~

salam semua..
huhu..
xtau nk mula dari mana..
well.....aku lama x on9..
dalam 3 hari kot????
so mcm byk je crita..
tp lupe dah nk cite..
haha...
ape2 hal pon..
kazen aku dah selamat kawen..
huhu..
selamat sorg..yg yg paling penting..
aku sempat jadik pengapit die..hahaha...
xdirancag pom..
tp tibe2..
1st tme pengalaman cam tuh..
jadik bidan terjun sat..
tp kan..org kate..kalo jadik pengapit.
lambat kawen..
hurmm...ye k??
haha.
.lantak la....dah terjadi pom..xsmpat aku nk elak..
payung dah ade kat tgn..
huhuhuhu..nasib ler..
owh...cite pasal kawen.
ade satu cite x best..
sliper giorsardi aku yg pling aku syg tuh hilang..
huaaaa.....mmg frust menonggeng jgk la..
pdhal aku dah letak elok2 kat rak.
adusss..kalo dah namanyer kenduri kan..
kenduri skalik ngan sliper aku..
dah la dpt ganti sliper jepun...S3t^&#@!!!!!!!!
sabo je laaaaa....
mls dah nk sumpah seranah..
sbb ari tuh dah berguni aku menyumpah.. hahaha..
sakit ati gak beb..
slpar ksygan tuh...bukan ape..sbb pakai hari2..
geram tol..
okes.
nk tido..papaii..

No comments:

Post a Comment