Tuesday, May 18, 2010

~~ kerenah kawan2 lama ~~

ari nih pagi2 buta dah buka fb.
lawak tol layan kawan2 lama aku kat fb..
kawan2 nih sejak dr skolah rendah lagik...
mmg nakal gile..
ckap pom mencarut je..
hahaha.
biasa la..
kalo da rapat..
carut ape pon...okay jer..
hahahaa.
die jadik lagik sonok tu yg x tahan..
padahal..dak2 nih bukan dak kelas aku pom.
dieorg nih kelas lain..
aku dlu kelas yg 1st..tp kawan2 kelas aku xde la sebest dak2 nih.
budak2 kelas skema..mana ada nk mencarut2 cam nih..
aku lak jns suka kawan ngan semua...lagipon dak2 nih sama ngan aku masa skolah rendah..
2 leh ngam jgk walau skolah menengah x sama kelas...
yg dieorg nih dak2 kelas bukan arab..
aku arab..tp aku dapat c arab...hahaha....dop reti weh..kene mghapal... mane tau..
dieorg nih...sonok....
sembg2 pon sedap...gosip lagi la sedap..
muahaha....
duk2 xde keje..gosip..
hurmmm...naya tol..
tambah saham je keje...

No comments:

Post a Comment