Friday, May 7, 2010

sepantas kilat ia nya terjadi~~~

entah la...nk cakap pon susah..
x ckp pon susah..
nak pendam pon..dah x tertahan..
x semua org faham situasi aku...
semalam...wa punya in relationship anta msg..bg pic bunga...
aku rs...mcm sdh la jgk coz now aku dah x available..
rs mcm sekejap gile aku dah ade pengganti ex aku.
aku x pernah pon expect semua nih terjadi..
aku ingat..aku akan future study..then keje..then tggu je org masuk minang aku..
but now...keadaan dah total berubah..
mmg skrg aku still x nk declare.
tp aku dah x available...
dia dah mintak aku..jd future wife dia..
semua org kawan ngan aku x pernah nak ckp cam tuh..
nk sayang2..daling2...tp???? aku x tau...wat the real feeling dieorg kat aku..
now..bila aku dah ckp aku dah x available...cam neee.....dah already taken...
u know....this my story..
aku ni single since im sem 3...now...im nk masuk sem 7!!
penat mengurat beb...
aku je yg nafikan sume tuh...ckp aku ade pluang untuk bercinta..
tp hakikat?? im single..
aku dah nekad dalam hati.. im must hve boyfriend lepas habiskan sem 6..
n now...dah 3 hari aku habis sem 6..alhamdulillah...i got boyfriend too..
entah laa...aku ikut je arus yg telah ditetapkan utk aku..
penat aku nk melawan arus lagi...
untuk kawan2 aku...i love u...plez..take care dear...yayang~~
berkawan denganmu adalah yang terindah...membuatkan aku gembira...
hurmmm...sigh**

No comments:

Post a Comment