Friday, May 7, 2010

ya tuhanku yg maha berkuasa~~

ya tuhanku yg maha berkuasa~~
Kau permudahkanlah segala perjalanan hidupku ini..
semoga apa yg aku lakukan ini..
apa yang sedang aku kerjakan ini mendapat rahmat dan keredhaan mu ya Allah..
skali lagi...
bila perasaan itu melanda aku..
aku rs mcm nk sasau...
tp kali ini...harap...aku dapat menghadapinya...
rasa mcm kehilangan pon ada..
entahla..bila hal ini melibatkan soal keluarga..
hanya tuhan yg tahu..
aku terpaksa menghadpinya..
aku tidak mahu menentang arus lagi..
yang membuatkan aku yang kelemasan sendirian...
akhirnya aku yg kene survive utk bernafas..
kali ini..aku ikut je flow yang telah ditetapkan.
semoga aku telah membuat perkara yang baik dan boleh membahagiakan ramai org..
doa kan aku kawan....~~

No comments:

Post a Comment