Wednesday, May 12, 2010

pemergian seorang sahabat..

alhamdulillah..
semua nya telah selamat.
aku nk kata baru..xde la baru balik.
td sampai umah area kul 1 pgi...
balik dr pengebumian arwah azila.
ptg td la..ngah syok tgk adamaya..
ade la call bgtau arwah xcdent..n meninggal..
adesss..xtau la knp...hati aku jd sedih sgt..
cesss..padahal aku nih mmg sensitif...
xde la..
aku xde la rapat ngan arwah..rapat pon masa skola rendah dlu2..
skolah menengah xde la rapat sgt..sbb kami beza kelas.
tp sue rapat la ngan die...coz form 6 sama2.
tp sian sue..xleh p ziarah arwah coz die keje.
aku nk p amik dia pon..jauh sgt..plus aku mana reti drive..
aduss..nk wat cam ne kan..
terpaksa la aku inform sue by fon ja...
ramai jgk kawan2 yg dtg td..
arwah x cident ngan hubby dia.
hubby dia patah kaki.
kcian aku tgk hubby die td.
down gile.
mau x down..bini baru balik sminggu...arwah nih study lagik kat ums...sabah..
balik baru seminggu untuk cuti sem..alih2 jd cam nih.
aduhh..bnyaknyer dugaan...
aku tgk pon rasa berat nk pikul..dia lagi la..
cam ne la agaknyer.
kawen pon baru je brape bulan..adesss...modal pom x balik lagik..
cam ne tuh?? dah ajal maut jodoh ditgn tuhan...
alfatihah buat arwah..semoga ditempatkan dalam kalangan org beriman...
yg xtahan tu...dieorg excident sbb yg langgar mereka tuh x lepas memotong..ngah berlumba lak tuh..aduhh...kcian kat org lain yg jd mangsa... tp die pon meninggal gak..hurmm...2 orang menghadap penciptanya serentak...xpe la..dah tertulis mcm tu~~
n mlm nih..terdetik aku nk msg sorg ex kawan aku...huhu..ex kawan yg x tahan tuh.
die nih...kwan baik jgk la dlu...tp aku cut off our relationship coz die tikam aku dr blkg..
kire kes kawan makan kawan la nih...
dah lama dah..aku pon dah x marah lagi pasal tu..so..mlm nih aku mintak mf ngan die..
xpe la..salah die pon..aku pon ade silap jgk...die dah mintak maaf ari tuh..aku dgn slamber je rijek..sakit ati beb!!
hihi..mlm nih..aku mntak mf lak ngan die.
bukan pe..mati kite x tau bila kan..kang buatnyer x sempat mntak mf..huhuhu..
x mo la aku...xpe la die x nk mfkan aku k ape k..
yg penting aku dah mintak mf n maafkan dia..weeee~~~ feel better now~~

layan lagu bulan b4 tido..=P

No comments:

Post a Comment