Tuesday, May 11, 2010

tretttt..tetttt...tettttt...

salam..
hurm...today??? ok lah..
pagi aku p jaga kedai..
tgh hari balik...tido..sampai ptg..hampehhhh..
mcm keje berat je kau nih....
tah..tertidur..
ptg smlm pon terlelap masa tgk spongebob..
huhuhu..musykil..biasa tgk spongebob rasa sonok ja.
smlam rs x snok..sampai terlelap aku.
mybe sbb ulangan...aku pon dah leh tau apa yg dia nk cakap..
hihihi..
btw...hari ni mmg bosan..sbb xde sape nk gado..
sob8..
ptg td bel call aku..
huhu..lama x dgr cite brader tuh..
actully....dia nih kawan baik aku..
dalam life aku..ramai kawan baik.
tp antara yg paling baik ngan aku ialah bel n sue..
yg lain..kat upsi..kawan2 internet..pom baik gak.
tp 2 ekor senduk nih adalah the most close la..
walaupon bukan tiap2 hari ade ngan aku..
tp mmg dua org nih akan tau flow hdup aku...
dr zaman skolah2 sampai la skrg..
ok..berbalik pada bel..
die baru balik dr english camp...p EC ngan awek.. xleh bla..hahaha...
ilmiah gile dating die..
die bgtau..xbalik lagik..
so xleh la bawak aku jalan2..sob8..nk lepak ngan ko dow...kat tepi pantai....
xpe la..aku tggu die balik..
member aku seko lagik ni..sue lak...x balik2...dah keje kat taska mana tah....
adessss..
sunyi gile cuti sem aku..
gile laaaaa....aku yg nk gila dibuatnyer....
nak gadooooooooooooooooooooooooooooooooooo....!!!!
nk sembang.....nk merappppppuuuuuuuuu.......
sue..aku tggu ko balik....
.
.
.
.
.
.
.aku ngah upload lagu teratai by shaq nih...
lambat lak die upload..
geram tol....
nk tido dah nih......

No comments:

Post a Comment