Sunday, May 16, 2010

~~ mahu x mahu..kene mahu ~~

salam..
last aku post ari jumaat..
hurmm..
ari nih dah ari ahad..
hurm..aku saje je mls nk post 2 ari lepeas..
sbb..
masa tuh..
mmg rasa serabut gile..
gile dop serabut cam aku..
mls nk fikir~~~~~..
biar lah..
skrg...hdup gue dah kembali mcm dlu~~..
huhuhu..
rindu gile life cam nih..
15 hari hdup aku mcm dalam btol kaca..!!
okay....mmg rasa lega~~..
walau pon..maybe ade 2 3 perubahan yg perlu aku biasakan diri..
huhuhu....
chayok3.....xpe~~
skrg nih...aku dah kene start fokus pada proposal aku..
yg lain2...aku letak tepi dlu..
huh..benda ape yg lain tu?? haha..mcm ade jer...
ok..xde..bgus...
keje aku siapkan proposal je upenyer..hihihi...
buku william glesser pon aku x habiskan lagik.
cam ne la nk habiskan..
sob9..
i need translter..
waaaaa...mls lorrr....
huhuhu..
ape2 pon..hari nih..
aku kene pos barang kawan aku tuh..
adessss..
dah lama tertangguh..
dah la ngah kopak nih...*sigh~~~
cau!

No comments:

Post a Comment