Sunday, May 23, 2010

berpeluhhhhh

hah..2 la ungkapan yg aku leh bgtau...
berpeluh dibuatnyer!!!..
ari nih aku p bayar bil..
sampai je kat pjabat pos...duit x ckup 10hengget.
adessss.
sakitnyer hatiiiii..
dah la dua2 bil dah due..
gerammmm...
aku pom mengambil langkah yg agak bijak..hahhaa..
aku pom dgn muka kucen **teringat kat brader shah..lama x kntek dia..
hah..smbung..aku dengan muka kucen + pemalu habis ala2 pompuan mlyu terakhir tnya la kat brader kaunter tuh...
'leh x nk bayar kurg dr jumlah bil 2...kurang 5 hengget ke..??? "
hahaha..dalam ati...
sabo je laaaa...cam ne la aku leh tnya brader tuh soklan banggang cam tuh..
nampak sgt duit aku xckup..
hahahaa.
xpe..bak kate org..lom cuba..lom tau...
tp jwpn abg tuh..ala2 steady2...
" xleh la dik...sbb bil nih xde bil semasa"...
cesss...frust aku...
aku pom bayar 1 je bil..bil fon ma aku...
then patah balik umah dgn frust..
dah le panas..
aku lak naik skuter.
nk drive..mana pandai...uwaaaa..
makin meluap perasaan aku nk habiskan lesen kete yg dah lama tertangguh ( angkara aku mls g kelas memandu..mls sbb x reti drive!..haha)
sampai umah..aku gtau laa.
bil aku x lepas..duit xckup.
seb baik mud ma aku okay..
die pom bagi le duit..
aku pom...p la skali lagik..
panas....sob8..
tp xpe la..kurg2..dah dapat settlekan bil berokband nih..
cau...leh surf dengan tenang....hihihi..

No comments:

Post a Comment