Monday, May 24, 2010

~~ result owh result~~

hurmmm...final result dah kuar..
lama dah kuar..
Alhamdulillah...walau berbagai dugaan yg datang sem nih..
result aku menten...DL...hehehe....
cesss..mcm tiap2 sem dapat DL jer..hahahhaaa..
xpe la..yg pasti..sem nih DL...
aku ari tuh...masa final..mcm byk je mslh..
serius..sem nih paling gile aku final..
semua paper aku kluar awal.
paper last je x kuar awal..2 pom sbb dah janji x nk kuar awal..hihihi..
n dgn masalh kmncak aku n bekas suami..
hahaha...melawak ja....
tp mmg pressure gile time tuh..
sem 6 la pling byk menguji kesabaran aku..
n pling byk masalah...
n sem...aku btol2 stop menunggu~~*sigh~~~~
xpe laa...lantak la semua tuh..
xde pekdah nk diingat2...
life still turn on...so mana boleh kite stop berjalan kan...
payah cam ne pon...susah cam ne pon...
kene truskan..
sbb 2 adalah dugaan...yg kite wajib tempuhi..
n now...im big gurl..n strong...wink3..mata kelip2 byk kali..
hahahaa...
ape pom, result kuar awal..bgus!
awal pulak sem nih..
hope duwet pon kuar awal la..
hehehehheee..
coz..kalo kuar awal..aku ingat..aku nk poie pulau pinang!..
sebab..aku x penah sampai lagik..lalu jer pernah..
hihihihi....
bukan pe...kawan seumah aku nk tunang..
wahhhh...
nak tunang beb..bestnyerrrr..
hahaa..mcm tau je tunang tuh best..
xnk aku tunang~~
nk kawaen terus..hahhaaa..gatal la plak aku nih...
sayidah nafisah a.k.a mami mau tunang 27.6 nih..
hope semua berjalan lancar..
aku mmg nk p.
tp awal sangat..
n mcm xde geng.
tp aku rasa mcm aku p kot..
aku rasa cam nk g jalan2 belah sana jer..
best k ha??? ape yg ade....???
hurmmm....xpe..google kan adeeeeeee..
hihihihi..
tp ayah cam x bg p ja...sbb awal sgt..
huhuhuhu..
xpa ayah~~~kan 1hb ayah n ma nk p tg malim...
ceq tggu ampa kat sana no~~~~..
hahahaa..
kene bodek sikit la nampak gayanyerrr...




No comments:

Post a Comment