Tuesday, May 4, 2010

hari2 terakhirku sem 6...

tinggal sok lusa je lagik aku nk stay kat cni..
xde mud langsung nk balik.
biasa..aku la raja balik..
tp nih..aku antara yg lewat..
aku mls nk kemas..malasssssnyerrrr....
mak aku dah tnya bila nk balik.
aku ckp esok..tp mcm lusa je aku balik..
nk gerak esok aku mls..
adessss..apa la aku nih....
mlm nih nk kemas umah..
ade buku yg aku kene habiskan cuti nih..
dalam bi lak tuh..mati la..
aku kene wat balik proposal tuh..
adessss..mmg menyakitkan hati..
tp mmg kene buat balik la nampak gayanyer...
hurmmm....mud pon xde...nk buat sume rasa mls..elok sgt la tuh..
n peja lak..mana ek???
dia dah lama je diam...buat ape la org tua tuh..
bertapa nk jadik iron man k??
tah la..
mcm2...
ade yg dtg..ada yg pergi.
yg pasti hati aku yg x keruan..
arghh....

No comments:

Post a Comment