Friday, May 14, 2010

hari jumaat lagik..

hari nih wat pe ek??
ari ni aku tido je manjang..
bgun lewat...tgh hari tido..
gile laaaa..
sia2 je idup aku ari nih...membuta je keje..
kalo org laki tau pangai aku.
fail nk buat bini..
tp aku x kesah pon...xnk xpe...
hahahaa..
semalam bukan main lagik nk p shoot pic la pagi2 buta..
cessss..angan2 palsu sume tuh..
aku bgun subuh..tido..xbgun2..
dah mcm org kene tembak dek jepun ja..
ptg td dah okay da...suppose nyer aku dah leh p shoot pic..
tp aku lak sengal x bwk kmera..
huh..xde bakat lasum nk jd photographer..
lantak laaa.
esok la plak..
sok aku nk g kuala terengganu..huhuhu...
nk g jejalan kat pantai..
bestnyerrr...
plus nk g majlis kawen kawan skolah aku..
hurm..
dah kawen pom...
die laki...
nama pipi...
ingat lagik masa skolah dlu..
die kan gelap..
member panggil pipi itam..
hihihi..nampak gg jer...
sok dah nk kawen dah mangkuk 2..
muda lagik beb..
laki lak tu..

hurmmm.....xde mud lak eh nkmenaip..
adesss..
cau!

No comments:

Post a Comment