Thursday, May 20, 2010

kawan lama..

magrib td aku dapat call dr sorg kawan lama aku....
nama dia syed...
kami close jgk la masa kat kolej dlu..
hehe...n die nih nakal sikit..
die penah usya aku masa kat kolej dlu..
alah..kalo syed.....sape die x usya..
semua gurl die usya...hahaha..
n dr tuh la aku leh kawan baik ngan die..
masa tuh kami kawan baik 3 org..aku anjang n syed..
mmg mana2...kalo lepak k..tgk bola k..sure ade aku die n anjang..
hik3...teringat...mmg sronok..makan nasi lemak kat cafe..
aduh..best tol la time tuh...
okay...td syed ade bgtau..die dah dapat posting sabah..
hohoho...~~~cian die...keje jauh2..
polis lak tuh...sob8..
take care yer dear...
n yg paling aku terkejut...die ckp ngan aku nk masuk meminang aku..
hurmmmm...tp kali nih...mmg aku berjaya menjawab dengan tepat, bernas n jitu skali..
aku ckp..aku anggap die as my best fwen ja..
rsnyer...sblom nih...kalo aku nk rijek smeone..sure aku pikir byk kali..
bukan pe..takut die terluka..
tp kali ni..aku rasa....2 la yg terbaik untuk dia.
aku xnk jdi mcm A.J....
tgk skrg..aku xleh pon nk ckp ngan dia..
aku rs bersalah yg amat...
n takut sgt die terluka lagik..
angkara aku yg ragu2..
so~~~~~~to syed...aku suke ko jadik kawan aku jer..
aku kenal syed...mmg die kuat bergurau..n nakal2..
tp td mmg die serius..
sbb dah byk kali jgk die bgtau aku die suke...tp aku je mengelak..
alhamdulillah...kali nih aku berjaya berkata TIDAK....
huhuhuhu..
yeahhh..yanabe dah pandai!!!..
skrg ni..bukan masa lagi aku berfikir tentang cinta~~~..
bukan....banyak lagi yg perlu aku betulkan...
kuatkan diri...
n menjadi seorang gadis yg cekal....=)
tQ pada kawan2 yg byk membantu..
n tQ pada pengalaman!..

No comments:

Post a Comment