Friday, May 21, 2010

hurm....ana punya cerita~~

td aku buka fesbuk..
aduhh..
ade sorg brader nih leave komen kat aku..
aku tau...
komen tuh mmg sinikal gile..
n die tuh abang kpda A.J..
huhuhu..
aku x slhkan dia...dia mau yg terbaik utk adik dia..
xpa la.
aku x ckp ape2 pon.
A.J pon dah dlete aku dr FB die..
huhuhu..
aku xtau la nk ckp ape..
ni aku x suke kalo disebabkan perasaan suke yg tah hape2..
pertalian persahabatan pom ptus.
hurmmm..
xptutkan..
n rasanye perlu k dalam persahabatan begitu...??
aku x salahkan dia kalo die xnk berkawan ngan aku..
adalah normal utk dia rasa frust..
kalo aku jd dia pom aku rasa frust..
sbb dia mmg need somebody..
n aku lak p wat kptusan cam tuh.
tp kalo difikirkan balik..
boleh k dia lupakan kak unie hanya dengan 15 hari dia rapat ngan aku??
mustahil kan..
dia kejar kak unie sejak dari sem 3...
dia bercinta ngan kak unie sejak kak unie tingkatan 6..
mustahilllll...
xpa la..
aku pon xleh nk jugde ape2.
yang aku tahu..
aku dah buat kptusan yg terbaik utk aku n dia.
lagipon..hati nih..bukan boleh dipaksa2.
kalo boleh...dah lama aku bercinta...
okesss...
dah le cite pasal die.
walaupun aku agak terkilan dgn tindakan abg n akak die..
bg aku..ni hal kami..
xpe la..rilex sudey..
x guna jgk pening2 kpla fikir..
kalo depa dah benci aku...apa aku bleh buat..
aku dtg dgn baik..n pergi dgn baik..
aduh..mcm kapel bertahun lak aku nih..
pdahal aku close ngan dia pon 15 hari jer.
aduhh...

****
okay..tinggal hal tuh..
hari nih..
kawan lama aku tgur..
hahahahaa.
gembira bukan kepalang aku..
hihihihi..
kawan gado nih.
sejak aku sem 3.
hihi..tp xpenah lak jmpa..
ingat..slalo je chat ngan die.
gelak x hengat.
die nih sengal tahap gaban..
hahahhahaaa...
mmg kalo chat ngan die...rasa sonok la..
leh gelak2..
n leh lak die menganjim aku ngan abdul zamin...?
cesssss utk dia!! hahahahhaaa...
****
n aku ade baca blog kawan aku sorg nih..
die nk ttp akaun blog die..
hurmm..
knp kah???
aku dah lama gak x sembg ngan dia..
hurmmm..
mybe esok2 kene tgur2 die..
=)..
okesss..cau..































No comments:

Post a Comment