Thursday, July 29, 2010

~~ yehaaaaaaaaaaaaaaa...!!! ~~~

heheheheheheehehehehe......
aku dah lepas perbentangan proposal td..btw...
mmg luck baik la malam nih..
dah le aku org 1st bentang...hehe...
aku nyer perbentangan clear n xde masalah..
n yg paling best..no argue..lec clear ngan ape yg aku bentang..
so~~xde masalah n proposal aku diluluskan untuk di bwa ke lapangan kajian..
hehe...lepas turn aku jer...dari pebentang no 2 sampai yg last..mmg kaw2 kene titik ngan lec aku..
hehe..aku pon x pasti knp..mybe kajian yg depa nk buat tuh susah sgt kot..
mcm aku...simple..tp jarang org buat....huhuhu...
lagipon..dieorg punya tesis mcm tahap Phd da...siap wat2 kesahan bagai...hoihohoho..
xde nyer aku nk buat..
tp xde lak amik tajuk cam aku nih..aku jer wakil tunggal yg buat pasal sex2..hahaha...
eh..ade lagik sorg yg wat..si nora~~..huhu...
leh share2 maklumat ngan die.hihihihi....
btw...rasa lega sgt!...
n pas nih leh la tido sepuas2 nyerrr...
sape2 yg nk jadik sampel aku..leh cntact aku..haha...
bye!

No comments:

Post a Comment