Wednesday, August 4, 2010

~~ agak lama ~~

agak lama aku x hapdet n mybe sem ni aku xkan ade masa byk sgt utk hapdet blog ni..sbb mybe stat mggu ni..erkk..rsnyer dah stat kot..aku akan bz...sem ni byk keje luar n aku dah rasa tensen skunk nih..
ari ni aku cuti..tp ade kelas jgk.
dekat DKJ lagik.
dah la DKJ 2 bapak le sejuk ekon nyer..rasa mcm duk dalam peti ais..
so sebagai langkah bijak..mlm ni aku nk bwk sweater yg tebal sikit...
mlm td aku pakai cardigan biASa je..so bapak la sejuk..
smpai naik beku aku dibuatnyer..maklom la..aku nih xde lemak2 yg dapat menampung suhu yg terlalu sejuk....huhuhu..
hurrmm.....keje masih byk x siap,,,dgn floor plan lagik..aduh...jurnal jgn ckp la..berlambak..
yg paling penting..tesis ngok nget aku tuh..uwaaa,....!!nk nangis dah aku fikir yg tuh...
okes..nk g mandi,..nk g kelas jup lagik.

No comments:

Post a Comment