Thursday, July 22, 2010

~~ my besday ~~




heheheheee.....22julyy..mmg byk suprise utk aku..
xtau la nape tahun ni macam meriah gile je bday aku..
hahha...perasan!!...
plus...ramai 'musuh2' aku pon wish bday kat aku..
hahahaha..ayat kat atas menunjukkan aku mcm ramai musuh jer..
cancel ayat tadik....ermm...mmg agak terkejut la jgk..
smlam my ex fren pon wish bday!..n aku xsuke..pura2 baik..
x nk kawan ngan dia!...xnk.!...dia jaat...sngaja nk suh aku nmpak jaat depan member2 aku.
aku ape pduli..aku tetap xnk kawan ngan dia..
sbb...hanya aku yg tahuu..hnya aku yg tahu n rasa..
so..rsnyer..x payah la ko buat baik ngan aku okay..
then..masa kat kelas..ade budak 2 wish kat aku..hihi..aku terkejut gile ar..sbb geng die anti geng kami..hahaha...sbb kawan die penah sound aku...( **budak ni mmg suke carik gado...member2 aku slalu kene..) tp bile die sound aku...aku sound die balik...haha..baru die tau....
ade k die kate aku nih x makan nasi??!! tau la aku ni kurus..jgn la sound aku cam tu..
kat khayalak ramai lak 2..
aku pon ape lagik..sound la die balik...aku kurus..leh makan bagi gemok!..tp kalo muke hodoh..sampai mati pom hodoh gak..plus mulut lazer!!..hahahaha...jaat kan aku...
maklomla..die kaco aku masa aku ngah mud x baik...hehe..mmg free jer kene sound ngan aku...
n masalah nyer..masa tuh..aku x kenal pon die..
cume aku penah la dgr2 cite pasal pangai xleh bla die nih..
hehehe....biasa la..zamn budak2 la tuh...skunk aku dah jadik sopan santun..erkkk..
hahahaa...lom masanye lagik.....
******
isshhh..pesal cite pasal geng lazer 2 lak..
aku nk cite bday aku nih..haha..
dah masuk umur sweet 20++..muda lagik
act..suprise party nih utk nurul(30june)..yna(22july) n mami( 24 july)..hehehe..
tp tarikh gua yg dipilih..hahahhahahahaaa.....
gelak jahat***

n mlm smlam dapat hadiah lagik....jauh dtg dr KL...paix kawan aku..n din yg dtg dr JB..huhuhu...( aku pon terkejut coz diorg dtg...tp dalam hti rasa bersalah la gak coz depa kene dtg jauh2 just nk bg hadiah 2..).
n dapat cake SR lagik dari safwan..( junior sem aku nih..tp senior aku kat skolah dlu..
ari tuh die pnjam aku nyer laporan ros..so..die bg la adiah ni as tnda tQ..hihihihi...
hdiah spcial song by yuz..tQ sgt2....i really enjoy da song...n wish u gud luck...
n ucapan dr my mum...mmg terharu sgt2..pagi2 dah dapat msg 2..even just msg..tp sgt berharga..( even..kata2 dalam mmg tuh mcm sentap gile..hahahahaa.....i'll mum..dont worry k)..hihihi....
n yg paling xkan aku lupakan...
ucapan..dorongan...kek SR...n pelukan dari my kawan2 aku kat sini...ema..emi...nurul...kak unie..bed..ina..n mami..
mmg syg sgt2 kat die...esp..ema n emi...(depa tinggal aku ari nih..uwaaaaa...seko p JB..seko p mlaka)...huwaaaaa...sedih..esok aku nk g tgk wayang ngan kak unie..yeeeeee!!!!....kak unie je layan aku..hahaha....

tQ fwen...i luv u all damn much!..
im nothing without u all..=~~~D

No comments:

Post a Comment