Thursday, July 8, 2010

~~ nope title ~~

~~ suara dengarkanlah aku..aku disini masih menunggunya...masih berharap..apakah aku slalu dihatinya..?? ~~
***********

2 antara bait2 lagu luna maya...suara dgrkanlah...
di magrib buta nih gua duk layan lagu tuh.
layan gak laaa...
hehehe..
act..gua ngah sakit nih..
aduhh..sakit.....
sakit belakang..sakit peha..sakit urat2..
tulang belikat...segala bagai la sakitnyer..
membuatkan gua malas utk bergerak
atau dalam kata senangnyer...mls nk uat keje...hehehe.
period pain mmg cam nih..aduyai!!!!..
dah 2 hari nih..
sakit weh....jarang gua dapat period pain..
ni cam melampau lak sakitnyer..
cessss.
gua pon mls la nk makan ubat..
kang jadi tabiat lak nanti...
kang cepat lak gua go nanti sbb byk kandungan kimia dalam bdn.
cewahhh..
padahal kalo nk mati..skunk pon leh..
hahaha...dah le..nk p mandi.bye2..

No comments:

Post a Comment