Friday, July 2, 2010

~~ sedih lak ~~

sob8..sedih lak gua duk soram2 kat umah nih.. no TV...huaaaa..amir la nih amik tV..
cam ne nk tgk tv.?? sob8..
dah le tu..makan pom susah..wawawawaa..bgun je r tido kene g tapau makanan..
kalo kat umah..buka jer tudung saje...wink3...dah ade makanan...sob8.
dalam peti aisss pun xde ape2...peti ais pom x on lagik...wawawawaaa.....sedih3..
sedih n sadis..
n yg paling sadis..
ptg td aku dapat 1 msg...dr.....ehem3..
msg yg berbunyi : sehingga ke saat ini saya masih tidak mendapat sebarang maklum balas mengenai proposal anda....uwaaaa...
aku x buat ape pom lagik..
wawawawawawaaa..esok terpaksa menapak di perpustakaan tengku bainun yg indah..
n ternyata hidup sorg2 nih sgt bosan..
2 belum aku keja lagik tuh..
adusssss..
kalo dah keja..
duk sorg2????? then duk jauh dari family n kawan2???
hohohohohohohoho.........xdapat aku fikir~~~~~
bahaya3....xmo3.....
so~~ kesimpulannya..aku kene siapkan proposal~~..
1st...knfemkan tempat2 pemulihan akhlak yg akan aku buat research tuh..hohoho...
di hulu selangor or shah alam???
2nd...: memahami knsep teori realiti dgn sebetul3 nyer...
basic need n quality world...hohoho..harammm..ari tuh aku g faham realiti therapy..berapi kene marah ngan doktor J.... hahaha...sengal la gua nih....ngok ngek...2 la...malas study sgt...nk uat cam ne...aku nih REBTerian bukan Glesserian!!..
3nd : carik bahan2 yg leh pakai dalam proposal..n NO MORE COPYING!!! hahaha... plagiattt...no more!! mampos ari tuh kantoi...uwaaaaa....nk berenti U...wawawawawawaaaa.....
okeh..gua nk uat keje dah nih....

No comments:

Post a Comment