Thursday, July 1, 2010

~~ beeepppp...beeeppp..tg malim mode ~~

hohoho..skrg dah ade kat tg malim...
sampai kul 230ptg td..
td gerak dr kuantan kul 930...
ma aku yg anta...aduh..terasa lagik pelukan ma kat terminal td~~
pheewwwww~~~~~
teringat masa duk sembang2 ngan die smlm...huhuuhu....mana nk cari?????
okeh...
skrg rasa cam penat la jgk...huhu...tp aku dah mandi mkan sumer..makan x abis pon..
xde slera..kpla rasa cam sakit jer..
bau roasted chicken 2 pom macam xbape nk roasted jer..
aku nih..paham2 je la..kalo x masak..mmg xmau nyer...lembik2...
yekkk...
ngah2 makan..buka fb..hguhuhu..rasa nk tgk cite chaya la plak..mana ade~~
uwaaaa..nk balik...dah la aku soram je nih..
umah ni lak..leh tahan seramnyer..
maklum laa..beso...soram2..mampos..
seb baik bilik aku kat bawah..kalo kat atas? x k naya???
kepala plak rasa cam pening jer...hissshhhh..

No comments:

Post a Comment