Wednesday, July 14, 2010

~~ kisah puasa.. ~~

hari ini..kelas tn Syed sofyan..
kami dtg awal..
hehehee..sbb mggu lepas dah kene sound ngan org tua tuh.
die ckp..kalo kami dtg lwt..dia xnk bg masuk..
apa daaaaa..mcm skolah rendah la plak..
tp nk wat cam ne..kami dtg la awal..
pagi2 buta dah bgun nih..smgt nyer pasal nk g kelas..
mula2 nk g ngan moto..helmet lak ade member pnjam..so naik la bas..
huhuhuhuhu....
okay gak la masa p tuh coz bas xde org n dtg cpt...
masa ngah kelas 2..aku duk blakang sorg member laki..
kan pastu aku pon kluarkan la coklat skitter 2..best coklat nih..
masam2 sedap..hehe....
aku pas la kat ema emi sume yg duk seblah aku nih..ema pose..bed ngah tido time tu**hehe...
part tme die dlm kelas mmg tido..wajib!..
aku pon pas la kat bdk laki ni coz die dah tgk coklat 2 kan..
kangg...x sua..kate gua kedekot lak..haha..
aku pon pelawa la kat die..mana tau kot23 die nak..
tp knfem die nk punya.mana la leh tolak gula2 time2 cam tuh..
huhuhu..
aku pon saje la gurau ngan die...
tnya die kot2 die pose ganti....pastu die ngan slamber je ckp..
aku dah 5 tahun x pose..
errkkk....terkelu aku.,..
sbb aku tau die x gurau..
tahun lepas aku tgk die ngah makan kat kedai garden deli ngan dak2 cine.
tau la muke die nih chinese look sikit..x agak2 langsung makan kat kedai tuh..
terbuka kot..mmg sengal..
pastu die bgtau dalam nada bangga gile..
xtau la..dunia nk kiamat agaknyer..
dosa n maksiat dibangga2kan...
aduyaii..
dalam hati aku...**mintak2 la ko x kan berjodoh ngan aku!!!!.
mana tau wey..kang buat aku gila kat dia..x ke naya.. hahahaa.....
okeh..redy2 nk g kelas lagik...papaiii.. `

No comments:

Post a Comment