Wednesday, July 7, 2010

semangat spainnnn!!!!

selepas magrib je semalam....
aku duk rilex2..tunggu nk tgk bola kul 230 pagi..
duk on9 jer~~duk bakar cik azreen aka cik syakireeen ( ayien +shakira waka2 tuh ).
hahahhaa..mmg gile la smalm duk bakor die..
smlm lak ramai fan spain ngah on9 fesbuk..
ape lagi...mmg berapi ler...haha..
siap cibet lagi..kalo german kalah..die kene nari waka2 kat kedai mamak 2..**cess die mnari siket jer!!..
tp ape2 pon mmg best la smlm duk bahan die...plus die nih mmg kaki bakar..bukan senang nk bahan die mudah2..silap hari bulan..aku yg terbakar..haha...so..ade pluang smlam..ape lagikkk..
seranggggggggggggggggggg~~!!!!haha..
okeh..da masuk je area kul 10 cam tuh...aku tgk cik nurul dah berbungkus! nk demam lak pompuan tuh..
aku dah cuak time tuh..serius...sbb tkut xde sape nk temankan aku..mmg sedih laaaa...
mmg jawabnyer aku xdapat nk tgk..
masuk area kul 11..bed lak yg dah macam lalok..cessss!!!!..
aku dah seram sejuk...uat2 xtau duk on9..
smlam lak xde sape lak on9..
aduhh..xtau nk uat ape..buntu!..
dalam duk lalok2 tuh...si nurul tuh duk cita pasal 'kawan' umah kami...
hah..ape lagi...dah cuak la si mami..
dia ckp terpaksa la ikot aku g tgk bola...tp aku tau die xnk..siap uat muka..
adui..tunang die x bg g tgk bola...
hohohoho..aku dah jadik serba salah..even dalam hati aku..dah meronta2!!..
tp nk uat cam ne kan..aku buat la muka bodoh...xtau nk ckp ape..nurul dah tido...
ema lak xde..g mlaka..emi pon xde..g johor..
arghhhh.....aku duk usya yg pakai on9 nyer..tersekat!!! cam ne nk tgk...
uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....sius nk tgk....
tp cam ne..sume dah tido...
sob8..gua rasa time tuh...nanti umah gua 2014 wajibbbbb ade astro!!!
sob8..ni la wc yg aku leh nengok ngan kengkawan..
nanti dah kene tgk ngan anak murid lew...kawan2 dah xder..sob8...
masuk kul 130..gua tgk xde tanda2 nurul n jibet nk bgun..
gua msg la ema..mencarut2..hahahaha...gua ckp depa nih janji manis sume laa.
haram xleh pakai..hahahhaaa....ema bantai gelak kat aku..
dia suh aku kejutkan nurul..aku cam x smpai hati **even nurul dah pesan suh kejotkan die...tp dia mcm xsedap badan kan..aku jadi x sampai ati...
si bed lak..mmg xnk kejot sbb td die lalok ckp xmo p..
last2..gua tawakkal je la...gua pegang tgn nurul n tnya die..ko nk p tgk bola x????..
die buka mata then ckp...aku nk g weh....hahahahahhaa...hepinyerrrrr.
dia bgun then p basuh muka segla..
nk kuar jer..aku terpijak tgk bed...bed siap jerit..jgn tinggaalll aku weyyyy..aku nk ikotttttt!!!!...
byk kali lak tuh..cam ngigau..aku pon p cek la nk pasti kan die ngigau k x..
X ngigau..hahahaa..bodoh tol....dah siap..kul 220 tepat kami menapak kat maple..
yehaaaa...satu kedai sokong spain **act depa ex argentina..hahaha...
aku pulang dgn senyuman coz spain menang n leh tgk little waka dance by syakireeennn...
hahahaa..
tunggu di final..
for david villa..i love u..=)

No comments:

Post a Comment