Tuesday, July 13, 2010

~~ pengalaman ~~

baru je selesai membca sebuah blog seorang teman..
act..dah lama aku baca post tuh..
tp mlm ni..mcm tergerak lak skali lagi aku membacanya..
hurmmm..
antara kata2 yg aku rasa agak terkesan dalam hati aku nih..
" x semua yang kita nk...kita akan dapat "... @ ayat originalnye..
" Tak semestinya yang kita inginkan akan kita dapat..... "
n post dia tuh buat aku terfikir..betapa kentalnyer hati dia..sigh~~
n aku berharap..satu hari nanti dia akan ketemu apa yg dia mahu..
insyaAllah..pasti ada..=) pasti ada yang terbaik itu..

huhuhu...
semoga aku pon sekental dia n dapat belajar dari pengalaman utk jadi lebih kuat~~..
habis cerita...hehe..
****

act kan...ade lagik nk cerita pasal sem baru nih..
even mcam hampeh je kan sem nih..
awal2...mcm x syok lagik..
di samping mslh2 teknikal yg kene settlekan..
esok nk kne drop paper lagik..
aduyaii..
nk balik kg tido..leh x? ahahaha..
kene kuatkan semngat..
kuat2..yanabe mmg kuat..
ganbateee.
nk tido dlu..papai.





No comments:

Post a Comment