Tuesday, July 6, 2010

~~ ejas nyer ejas ~~

hah..2 la gua ngah uat skunk nih..
ejas cenel TV..haha....x dapat2..
geram tol..
apsal ha susah sgt nk dapat TV1 nih...
si erin nih g pam pair..xleh la nk tolong aku repair chanel tv nih..
ape2 pom aku sempat kirim cup corn...
cup corn fun fair pom jadik la..
sbb aku mls nk ikot die p fun fair.
si ema selsema..
xdapat nk jalan2..
sian jgk die..
sok dia nk p melaka..
jmpa balak die..
aku sok nk siapkan proposal yg x siap lagik 2..
dr.J dah msg lagik td..
aku bls msg die..nasib baik die x reply..fuuuhhhhhh.....cuak3...
ptg tdi aku g makan mee kari kat garden deli...
btw..x sedap sgt even aku nih x pandai masak..aku pandai rasa..
hehehee..
xpe la..janji perot kenyang..
dah seminggu makan luar nih..rasa len macam lak lidah nih..
aduyaii..
xde langsung rasa msakan umah..bosan nyer.
nk masak pom..brg2 xbli lagik..
sok luse la...bila rajin2 sikit..
hehehe..
ape lagi aku nk merepek malam ni eh....
td mcam ade je aku nk tulis..masa aku duk melalak2 dalam bilik air td....
lagu tah hape2..haha..
gua kan raja sebat lirk...
ade irama..lirik bikin sendirik...kdg2 aku tergelak2 bila ingat muka member2 bila aku dah start nyanyi..
knfem sume geleng kpla...haha..
sabo la kawan2 yerp....saya syg kamu semua...hihihi...
ngah layan lagu derita merindu by ahli fiqir..
btw..gua suka sgt lagu nih...sgt suka..
sbb..lirik die mmg best~~~
tp xleh nk donlod lak..
hissshshhhh..
geram lak....xpe la...gua replay 100 kali....=PP..
okeh...nk g ejas ariel tibi aku yg sengal tahap gaban nih.....
papaiiiii...yezzzaaaa...
esok...nk g library tengku benun..hehe...
mampos kalo permaisuri raja baca aku eja nama die benun...mati kene pancung nanti..haha...

No comments:

Post a Comment