Saturday, July 3, 2010

~~` argentinoooooooo!!!!!! ~~~

argentina akhirnya bertemu dengan brazil di LAPANGAN TERBANG!!..
huuh..leh balik same2...hahaa..
smlam aku g tgk bola kat kedai mamak..hampeh tol laa.
dah la aku skong argentina..
skalik kene ngna jerman 4-0..
cess..mcm bodoh kot argentina main malam td..
sengal klubi tol la..
teruk gile..cewah..gaya coach luar pdang lak aku..
hahaha...
tp aku yg xreti main ni pon tau dieorg main teruk...bahagian tgh jer okay...bhagian defend n attack fail!...
but germany defend dieorg mmg best..
lepas nih xtau dah nk skong sape~~..
but germany pom best..
stakat nih straight game dieorg mng~~
weiii mangkuk..ape la aku merepek nih...proposal x siap lagik..
okess..hamba berundur dulu..nk kene siapkan keje skolah...
x siap2 lagik..
Dr.J dah bg warning 2..huahuahua.....

No comments:

Post a Comment