Tuesday, July 20, 2010

~~minggu kedua kelas ~~


yeehhaaaa.....akhir kelas sem 7 aku pon bermula...eh..btol k minggu pertama???
ehhh..mggu kedua laaaa..
waahh...cepat je kan....tgk..aku pon dah makin meninggi..
x caya??? tgk pic kat atas..
hahahhaaa..tinggi gile aku...dgn bntuan kasot berinci 4?? haha..
xpe la..jnji aku tggi..
biasa..aku sama tigggi je ngan budak erin yg duk sblah aku tuh..
hihi..
pic ni kami amik pas kelas personalia..
huhu..xde keje..amik la gambor..time perot lapo nih..
tgk..muke lapo gile sorg2..
ari nih..rabu..aku cuti..
aku cuti rabu n jumaat plus sabtu n ahad...total..4 hari cuti..hahaha..
tp...3 hari 2...pack nk mampos le....sabo je la...ni sem last aku berkelas..kelasan..
sem depan dah masuk skool..
huk3.
lagi gile..
hari2 kene bgun awal g skolah..aduyai...
ni yg buatkan aku nk smbg study lagik nih..
hehehe....ngah ting tong lagik nih..nk smbg k x...nk k x...
xpe la..biar dulu la hal 2..yg penting skrg....proposal aku akan kene bentang 29.7 ...8mlm..
aku 1st presnter..gile ah!....
nk redy2 nih..bye2..

No comments:

Post a Comment