Monday, June 28, 2010

~~ 1st tme jmpa ~~

tgk aku nyer title post nih pom korg da leh agak kan ape aku nk crita..
cewaahhh..1st tme jumpaaaa...
ptg tadikkk~~~weeeee.....
macam hampeh!!!!..
pas die kawen..ni la 1st tme aku jmpa die balik.
kat pasar malam ...ngan bini a.k.a BEKAS kawan aku yg cam &^%$^$%^!!!!
aduhhh...xtau la nk ckap cam ne...aku kalo leh dah mls nk tgk2 depa happy2 an..
kawan aku 2 eko nih lak..si enul n nony nih...siap lalu kat blakang die lagik..setan btol budak 2 eko tuh..
aku dah ckp xnk..die pjuk gak..aku mls la nk tnujuk sgt aku x nk jmpa diaaa.
tp cam harammmmm 2 eko nih....sabo3...
si huda lak...dgn muka kerek lak die leh suke2...argghhhhh...setan3!!!!!!!!
mmg hilang sabo aku nih....mmg melambung2 saham aku td memaki2...hahahaa...
sakit beb...xtau nk cakp cam ne..
after 2 tahun lebih..ni la 1st tme aku jmpa dia...
yg sedih lak..die ngah bahagia...aku lak..cam hape..
xpe2..rilex2....sabo3...tarik napassssss.....huuuuuu..tarik napasssss.....huuuuu....
sabar la syang~~~

No comments:

Post a Comment