Monday, June 21, 2010

~~ membz kan diri ~~

aku latety membz kan diri ngan program reunion skool aku..
nih kire skool aku dr aku form 1 sampai 3..coz 4 n 5 aku skool teknik..
so kengkawan mmg yg lama gile laaa...
dr skolah rendah tuh..
hihihihi..kalo kire2 balik...dalam 8 tahun gak la x jmpa geng2 nih..
huhuhu..lama tuh..
tp aku x syok sgt la nk jmpa coz..aku still study.
aku nk kejaaaaa...wawawaaa..sume org keja..
2 kalo aku ingat kalo keje leh melaram sikit kan..
bila aku tgk org keje mcm nk mati..aku rs xnk keje..nk study jer..
hihihi..xpe2 pon...aku mmg tggu2 nk jmpa kengkawan nih...
ade yg lama dah x jmpa..ade yg hari2 aku jmpa..haha..maklom la..
aku pom terbabit same dalam meng in charge renewen nih..
kali nih aku jadik ceti...hihihi....
ptg nih nk p pejabat adun..nk mintak sponsor hamper..
harap2 leh laaaa..
hahahaa...sejak bile aku main politik nih??
terpaksa laaaa wehhhh....aduyaiii...

No comments:

Post a Comment