Sunday, June 27, 2010

~~ aargghh..arrggghh..n argghhh... ~~

gua sakit pewot beb....sob8..
dah sampai tahap ceret nih..
sob8...sakit wehh..
dah lama x rasa sakit perot cam nih..
x tau la aku slh makan ape nih...sure makan bende merepek bnyak sgt nih..
dah sehari nih..
aduyaiii...sabo2...
td aku p pun pair..
ehh..banyak aku nk crite nih..
tp perut nih..memulas2..argghhhh..
td masa odw balik pon terpaksa singgah petronas..
sakit perot nye pasal..
salah makan ape la agaknyer ek..
okeh..nk cite pasal fun pair td...
hehe..
sronok gak coz terjumpa kawan skolah lama.
afif n kurt...**kurt makin ensem...hehehe....
dlu ingat lagik kat kurt tuh..
tido je manjang..bape kali kene tinggal dalam makmal kimia..
sbb die tido~~tido mati mslhnyer..
kejut cam ne pom..sure x bgun..
hehehe...skunk..ensem....dlu kurus jerrr..skunk dah berisi sikit...so far~~mmg berubah laa..
tp aku x ckp pon ngan kurt..sbb aku sembg kejap je ngan afif..
die tnya sikit2..aku pon angguk2..pastu blah..hehe..maklum la..aku bukan close sgt..
cume penah skali satu kelas..
afif nih nakal masa skolah..mulut~~potpet2...aku ? pendiam...haha..
seriuss..aku x byk ckp...masa f5 je okay sikit..
kalo banyak ckp pon plus sengal2 pon..ngan dak2 bilik laa...hehe..mmg sengal..
okess...
pastu kan..aku naik la menatam alah..buai2 tuh..
perghh...gile gak la...sebab die macam pirate ship...tp die pusing 360 drjah..
kalo pirate ship..x smpai...lebih 180 drjh je..x sampai 360..
perghhh..gile arr..
aku sampai x terjerit...or sbb mmg aku nih x kan bersuara kalo dalam keadaan takut yg amat sgt??
hahahaha..mmg~~
aku naik ngan adik bgsu aku tuh..die dah 2 round..
pening aku dibuatnyer..
tp serius takot la tadik naik benda tuh..x mo naikda~~
lepas naik2 discovery tuh ( buai 2 nama discovery..hehe)..
aku pon tgk la persembahan dikir barat...act...dangdut yg bnyak..
hehe..
perghh lagik...
ade awek 2..( penyanyi la )..menyanyi plus gelek sakan..
aku rasa mcm duk kat indon lak..
sbb dressing die tuh macam irma permatasari..
sebijik....
n goyang die...huhuhu....
pok cik atas pasor pom gile kalo tgk..hahaha...
mls la cite lebih2 pasal awek tuh..sbb kesimpulan..
mmg gile die goyang...huhuhuhu~~~

2 comments:

  1. bok no tpon awek gelek tuh...hehhe

    ReplyDelete
  2. gilo ko??? kalo bawak balik kg nk uat bini..mak peja kejar peja keliling kampung ngan penyapu... haha..dressing mcm awek dangdut indon..hohoho..

    ReplyDelete