Friday, June 11, 2010

~~ jgn suruh aku charge fon aku!! ~~

ngah bengkek ngan sekor member nih...suke2 jer suh aku cas fon aku..
aku nyer suke la..
mcm la penting sgt...haha..emosinyer aku!!..
* tp xde la aku mrh die..hihihi..aku diam jer..
uwaaaa..ngah byk mslh..mmg emosi kan..
xslh pn jadi slh..
arghhh...rilex2...
nk tido ngan nylon mlm nih..
siap ko nylon.!..
haha..nylon jgk yg kene..
sob8...uwaaa...nk nangis...mslh bertimpa2...apa nk jadi ngan dunia nih..
dunia..dunia..
aku pon hidup kat dunia..
turut rs tempias dunia~~~
apa2 pon..aku yakinn...jalan tuh dah trsedia utk aku..
tggu aku redah jer.
2...rilex yanabe..
dugaan...hadapi dgn senyuman syg~~
pasti boleh!..ganbatee..
aku kene kuat...n percaya..
pastiiiiii ada kebahagiaan disebalik semua nih..
pasti ada hikmah...
pasti...tuhan x akan uji hambanya kalo hambanya x mampu hadapi dugaan itu..
so...sure la aku mmpu..cume kene kuat utk buktikan semua tuh..
kembali tersenyum~~=)..

No comments:

Post a Comment