Wednesday, June 16, 2010

~~ aduii...3g yg gile tahap gaban~~

dah masuk 2 ari nih..
adeii..sakit ati tol..
sabo2..sabo la mok long....
celcom mmg cam tuh..kata aku kpd mok long..agar mok long bersabar...
hahhaaha..
dah bnyak cite aku nk tulis kat blog..
pasal line nyer pasal laa..
byk dah terskip.
aku nk bgtau aku g make up org utk akad nikah...
aku nk bgtau cousin aku kene kidnap....
aduyaiii..tgk..dah xde mud nk tulis.
btw..kesudahan cerita2 aku diatas adalah positif..hihihi.
sume okay....
n aku dah jumpa kaler tema utk taun nih..
baju raya wehhh..hahaha.
awal plan aku taun nih..
ahhh..peduli ape aku..
duit aku..
aku nyer suke la nk bli baju raya bile pom.
skunk pom boleh..
hehehee..
act dah ada baju raya sehelai..
dah siap pon..
nk bli tdung die jer..
u oll..sure terkejut tgk baju raya aku taun nih..
hahahaa..
mode : arabic habis laaaaa..
hahahahaa....
apsal aku nih..mcm ecited gile jer..
k sbb dah lama x post..
jadik ecited melampau lak..
xtau la dapat post k x nih..
kalo x dpat..mmg frusssttt!...
line lembab mcm sipot sedot sumbak lemok!!!
sape2 nk tau kaler baju raya aku kaler ape..sila la tnya aku..
hahaha....
papaaiiii....

No comments:

Post a Comment