Saturday, June 5, 2010

~~ just marriedddd~~


yeayyyyy......
hahaha..gua lak lebih2...
aku baru je balik dari 1 majlis wed kat mieda..
alhamdulliah..
semua selamat n berjalan lancar..
lancar k?? hihihi..
okay la tuh..
masalah sikit2..biasa la tuh...
mmg dalam kenduri2 ade je masalah macam tuh..
biasak laaa...dah majlis besa2..mmg cam tuh...
btw..mmg canthekkkk sgtttt....
huhuhu..
n huby die ensem maaaaaa...
hehehe...
ore kedah...comel2 laker....
hensem2...plop tuh.
hah...aku usya la kat bahagian uat air td.
hihihihihi..
mmg ade pakwe2 yg jaga..
tp pakwer2 pom yg veteran..
so aku surender lah..
hahaha..
caittt peja tipo aku...cesss ko...
hahahahaa...
xpe..esok aku p lagik...
nk usya lagik..
mana tau ade ala2 pahrin amat..
sapa tau..muakakaka....
**sila klik gambar utk imej lebih besa..haha..

No comments:

Post a Comment