Sunday, June 6, 2010

~~ lumayan ~~


huhhhhhhh~~~
gua kene time kaseh la kat peja..
btol kate die..
hahahahaha....mmg lumayan....
ari nih bro2 uat air sume comel2..
yg xxbest nyer..wa xdressing...so nmpak sengal2..senget2..
mcm pisang goreng sejuk ja..hahahaha...
cesss utk diriku..kalo tau ade bro2 comel wa dah pakai baju pengantin.hahaha...
yg xleh bla..aku sampai tertelan biji ketumbar dalam nasi myak sbb tgk abg tuh ensem sgt..
hihihihihihihihihi....eh..salah..hahaha....mmg xleh bla bila ingat balik td...haha...
dah ensem sgt...tegap...komando beb~~..
tp aku xska sgt brader unit berunipom nih..
takuttt..aaauuwwwwwww.....tegap sgt..hahaha...
tp mmg ramai lah td yg comel2..
hehehehe....xpe..mggu depan ade lagik..tggu mggu depan lak..
haha...gua usya lagik..
haaa..td kan jumpa la kawan sorg..
nama dia sya..
dia ni kan..xde bf lagik..cantik kecik molek org nyer...
dia duk umah jer..pektis jadi suri rumah agaknyer..
ade k die suh aku carikan calon untuk die..
die xtau k aku nih pom fail bab2 cam nih..
hahaha...
xpe sha..kalo aku jmpa sape2 yg ganten2..aku bg kat ko ek..
2 pon kalo aku usya2 xdapat la..hahahahaha....
aku pas kat ko...hihi...
kalo die tau aku ckp cmnih..mampos aku..haha..
26 nih ade reunion..yeayy..td dah bincang2 ngan member2..hope2 jadi laaaa..
huhuhu...
**pic kat atas pic masa akad nikah nrul n shauqi kot nama huby die..
hope berkekalan..
huby die nih klaka~~sakit perut aku tgk telatah die..hihi..

No comments:

Post a Comment