Wednesday, June 23, 2010

~~ expo ~~

huk3....start esok..lusa n tulat ( aku renewen sabtu nih..so slamat..hihi ) aku akan kene jaga booth
kat k.j..huhu..jauh la jgk dr umah...dalam 20 min cam tuh..
so kene la berulang alik..
mlm ni nk kene siapkan ape2 yg patut laa.
aduyaiii..penin jgk sepam nih..
coz ngna reunion lagik ( leader xder..balik shah alam..kene masuk campus..on call )..
aduyai..hope wan sempat laaa balik utk reunion nih....
pastu nih nk plus lagik ngan keje2 kat expo..
adusss.
xtau laaa.
ni expo..habis la kulit aku...burning...burning..
dah la jerawat naik nih...argghhhh..mana tah die blajo naik nih..
geram tul aku..
td aku tido..elok la..bergelimpangan ngan nylon..
sama naik...hahaha...
melawan..seb baik x mengeruh jer..
haha..aku x mengeruh okay...
mcm dasyat gile je kan kalo aku mengeruh..kuat lak 2..
hahahaa...x patut...
ape2 pon..untuk g pepare tempat mlm nih..aku agak laaa kemalassssaaaannnn..
tp..xpe..kene p gak..
so kene la buat..huhu...
****sambil layan lagu aris ariwatan....lalalallala...besh!

No comments:

Post a Comment