Monday, January 31, 2011

~~ homesick! ~~

Lagi susah dari tesis ^..

Hurmmm....benda yg paling susah sepanjang aku study ni......

Dulu.....tesis...kot???

Skrg.....homesick..uwaaaaaaaaaaaaaa....

Teruk jgk la apa yg aku rasa sekarang...rasanya teruk pasai aku kene duduk macam pelarian kat umah nih.

Brg2 sume kat tg..

N yg paling penting...tnpa selimut..

Aku rasa...arghhhhh..xleh tahan gile..

Teringat kat umah je..

N rasa rindu gile kat ayah n ma..

Adoiiiiiii.

Tp dalam tren nk balik rawang..air mata dah berlinang..

Ingatkan kuat.

Upenye dah malam..menangis x renti..

Adoiii.

Esok kene p tg malim dah rasanye.

Truk sangat rasa.

X sabar nk post esok dah ada kat tg malim...

Dah la td aku langgar pintu pagar umah nih.

Adoii.

Xtau la pagar cam ne..

Terketar2 lutut aku..

Xde la...Cuma cam nebes sgt la.

Bdoh jgk aku nih..

Dah tau x terer..yg gatal kuar malam pasal pe.

Dah la x penah lagi malam kat sini.

Hahaha..buat gelak je..

Hurmm..rasa hangus jgk seratus lebih sembur cat kat bumper tuh.

Adoii..bila la nk p sembur tuh..

Dah la kete kene anta servis...adoiiiiiii!!!!!!

Pesal la mcm byk je yg x kene duk kat sini..

Xtau nk cakap pe..

Rasa duit bg seribu pon xnk kalo dibandingkan dengan bg aku balik umah.

Ermm..dr td asek mengeluh ja.

Perot pon lapa...adoi..

Td xde rasa lasum nk makan.

Ermm..ari ni makan nasi ayam separuh je tgh hari td.

Ptut la lapa....

Teruk nya rasa..

Xtau nk cakap cam ne homesick nih..

Tp rasa mmg xbest la..

Sngat kot..

Nak balikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!..

Rindu sgt kat selimut bucuk n bilik bersepah aku..

Fuad pon malas nk melayan aku...eeeee...geram!!..

Haha..lantak la...esok aku nk p tg jugak..lantak la..

Tp esok nk hati2..

Hati2 sangat,,

Kalo xhujan..aku p..

Kalo hujan..x p kot..

Risau jgk...ikot hati..mati beb..

Don’t drink n drve..kekekkeee..

Xde kaitan lasum..

Ermm...kalo cam tu...

Be confident then drive..2 lebih seswai utk aku kot?

Nk tido..papaii.

p/s : wrote on 30jan...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

today 31jan..

masa aku pos nih..aku dah ada kat tg malim..

hehehee.

td jumpa emi.

sonok rasa..terubat rindu sikit kat kawan2.

esok nk g KL...nk jmpa si fuad..hurm..mls gile.

dah duk sini..dah oke..xde hal la kalo dia x datang.

aku pksa dia dtg ari ni..x dilayannyer..

cessss..geram aku..

dia suk pelik..aku manja semacam..sbb..sblom ni mana ada penah ngadu kat dia smpai paksa2 mai.

wat penat nangis je ngan dia.

lasum xlayan..haha....

xpe la..aku dah ada kat tg malim..xde la kisah sgt.

cuma...ari ni..tgk la bumper yg aku langgar semalam..

haha..dia punya cat tertanggal..mmg kene cat balik ngan cat ori.

kat perodua servis leh wat kot..

kawan aku yg kje perodua 2..cakp boleh buat.

seb baik dalam seratus lebih je..

campur servis 1k/mlge....hurmm..bankrup aku..

adoi..

hahahaaa...gile la pakai kete nih...

xpe...rilex2...leh ejas nih^ kene bijak aje...cis..ayat gua..memang xleh bla..

kekekee.

wokeh..cau^

No comments:

Post a Comment