Sunday, January 23, 2011

sekarang 24jan104am

hik..hik..hik...
kekekekeke...baru aku perasan aku duk mengekek2 sekor2 kat dalam bilik nih..
hehehehe....bukan ape..
aku baru je pas tgk pic sorg kawan lama aku nih.
kira kawan lama la..
sbb dlu penah kamceng...
smpai siap merewang2 sama2...
dulu kurus je..skrg..adui..montel^^.
hehehe..tp xtau la kat mana lawaknyer aku tgk dia..
mmg nk gelak...
tgh duk layan fesbuk ni..kawan aku si bed msg..
'yunk...beca ang naik 2 masuk tv105 cte dalca mami gtown...hehe'..
tp smpai skrg aku x tgk lagik pic aku naik beca pakai kurung tuh..hik3..
ngah2 layan apek nih..duk gadoh ngan aku...
dah la sepikinggg...dia x tau ka aku ni jebon kalo sepiking!
**teringat time study dlu...kene translate jurnal...b.i..susah gile..
seb baik aku kawan ngan sorg nih..dia engneer...kekeke..suh dia wat translate..
kejap je dia buat^ sehari leh siap 3 page..2 pon sbb dia keje kan..
hahahaha....nakal tol la...
hah..balik cita cina nih...
jebon toi...tp sian jgk dia..kena marah ngan mak dia..
pasal dia kuat gila keja..
tu la kan..chinese...mmg kuat keja..
kumpul duit nk nikah agaknyer...hehehee...
endof dis week..aku dah nk gerak p rawang..huk3..
mls gileeeeee..
cam ne nih..
xnk la masuk skolaaa..xnk...xnkkk..
ari tu ada la fuad ajar aku tips2 cam ne kat skolah.
ok la..sgt berguna kot tip2s tuh..
tp yg aku nk gelak..ada la satu tips..
" kalo cikgu laki ajak p detim..senyumm je..jgn ckp pe2..
kalo dia ajak minum..senyum je....jgn cakap apa2..."
haha..kalo la ada btol2 ckgu laki ajak aku kuar k ape k..aku snyum je kat dia tnpa ckp ape2.
msti dia ckp aku ni otak x bape cnter kan? hahahaa..adoi..
so cnclusion nyer..leh pakai k tip tu?? hihihihihi....boleh kot..cuma kene oter sikit2..
mybe boleh buat....senyum....pastu tnya..' kalo nk lepak kat dome k..nandos k...okeh la ckgu...kekekekeke..'

No comments:

Post a Comment