Wednesday, January 12, 2011

~~ demam oh demam ~~

huh..
masuk hari ni...dah 3 hari la aku demam...3 hari k??
tah..aku men hentam je.
mcm dah 3 hari.
hahaha.
since balik dr penem ari tuh laaa.
few day x ckup rehat..
sekalik g penam.
kuar kul 7 pagi...smpai umah 6 pagi keesokkan harinya.
mau x demam.
p penem...sempat lagik singgah taiping...g safari nite.
hahahaha.
x ke jebon tuh???
brape perhentian kami berenti..
berenti tido la..berenti mandi la.
buat 1st time nyer..aku mandi..lap pakai tisu..hahaha..
satu kotak habis...
darurat^^^
semalam dalam keadaan demam jgk..
aku p kuantan ngan ayah n ma.
p sain agreement kete aku.
yahoo..loan kete dah lulus.
hahahaa.
yahoo la sgt...
aku x reti drive...lantak laa...
hahahaha...
jnji nk gak ada kete.
pelik kan skrg.
x keje lagik pun leh apply loan kete..
huuu...senang la nk berhutang yer.
kekekeke...

No comments:

Post a Comment