Wednesday, January 5, 2011

~~ beli baju on9~~

hurmmm..
sepanjang cuti ni ada beberapa brg jgk la aku beli kat Fb tuh..
hehehe.
dah jadik macam penyakit berjangkit lak.
mcm ketagih pun ada.
pntang tgk..rasa nk beli.
amende la..
dan akibat nyerrr.
hurmmm..
mls nk cakp..kalo bli brg xde depan mata nih..
tahan je la akibatnyer
hehe.
ada la ari tu..beli baju puffy..
puffy la sgt..konon2 je la.
masa dapat tuh...huh.
berair mata mak aku gelakkan aku.
dia cakap macam baju zaman mak enon.
aku suh adik aku yg bgsu 2 try..hehehehe.
aku tgk ok je.
mak aku ngan adik aku no 3 tuh..dah golek2 gelakkan aku..
huhuhuuu.
mak aku pun suh la aku try..smpai skrg x penah try..hehehe.
n material akin 2 pun mcm x best jer..
hurmm.
so aku decide x nk lagi bali baju on9...
beg pun dah serik dah..
ari 2 ada la beli.
haram...tgk dalam pic cam cntek je.
bila smpai..hurmm..mcm haram..
mls da aku nk bli on9 nih..
la ni aku duk tggu celak kajal nih..dr india..
hehehehe...
excited ni nk pakai..
tah2 jadik cam jebon lak..haha..haru betol la...
okeh^

No comments:

Post a Comment