Monday, January 17, 2011

gamer

aku sebenarnye skrg nih..duk tgh men game city ville.
adui.. laa.
jadi satu masalah lak kalo cam nih..
ape tak nyer..
tgk macam aku nih.
sangup nih bersekang mata.
semata2 mahu tggu 'energy' utk meneruskan perjuangan membina city of yanabe nih.
haha.
aduiii.
nk beli kang 'energy' nih..siap pakai duit..
visa amende tah..mana la aku tahu..jebon tuh..
dah tu..cam ni..kene la tggu..satu minet dapat satu 'energy',,leh la wat2 bina umah..
xpon harvest tanaman..kekekkeeee...
aduhh..ni xde energy nih..
cam ne nk men game..
terpaksa la tggu^^
dah macam ketagih pun ada..adoi.
setahu aku.
kalo sorg tuh men internet/fb la khususnya...over 4 hour.
means dia dah addict..
so aku ni games addcit k? kekekee.
lantak laaa..jnji bahgia.
sape2 yg ada energy tuh..leh la kongsi2.
aku mmg xde keje skrg.
terpaksa la berharap pada game untuk menghibur hati yg duka lara.
ishhh3..
kekeke...gedik je ayat..
nak g tgk khurafat.
sape nk joinn..??/ angkkatttt kakiiii..jom!

No comments:

Post a Comment