Friday, February 11, 2011

~~ skool mode~~

aku baru je buka blog ni..setelah sekian lama..
alam tol x post kat blog..
aku buka la blog si peja tu..xde pon pos baru...haipp..
ingatkan aku je yg bz..dia pon bz jgk..
kekeke..ape lorrr..nk tau cte baru pun xleh kalo xupdate blog..
wokehhh... dah 2 mggu kot aku di countyhomes ni..n dah seminggu aku bersekolah.
aduii..yeeee..SEKOLAH....
hurmmm...xtau nk cakap cam ne feeling tuh..
tp yg pasti aku ada banyak merungut gak..
smpai si fuad tu kata...apa laa yana ni..merungut.. xbaik tau.. x ikhlas...cam ne nk jadi cikgu..
hurmmmm...pekkkk...setepek gak la rasa...
btol kgk dia cakap..
cam ne nk berbakti kalo hati xikhlas...
huhuhuhu...soo...ingatkan aku nih dah ckup ikhlas..rupenye x ckup ikhlas..huhu..so kene ikhlaskan diri 2 dlu ye cik yanabe...
baru leh dinamakan berbakti utk anak bangsa.....
********
okeh..so far..
kat skool xde banyak masalah.
cuma big problem is mengantuk..haha..
xtau la pasal pe..tgh hari...mmg masa terbaik mengantuk..xtahannnnnn..
sabo je laaaaaaaaaa...
ari 2..ema tertidur masa ngah wat keja..jebon toi..
hak tu lagi sempoii...selamba je x masuk kelas time relief..pasal dia x suka masuk kelas..haha..
aku xde la lagi wat cam tu..pasal aku nih jenis penakut sikit..masuk kelas pun masa sharp..
kalo ema..delay je manjang..haha..jebon toi...
nk wat cam ne..dia x suka masuk kelas..seb baik dia kaunselor..kalo x...susah jgk nk pupuk feeling suka kat kelas tuh...huhuhu.
aku pun xbape suka jgk masuk kelas..ada certain kelas best..ada yg x best.
kalo yg best tu..relief 5 jam sehari pon xpe.
kalo jenis kelas yg bising tahap gaban tuh..sabo je laaa.
plus aku ni saiz xs..mmg la susah..
sore pon volume smpai 5 je... huhuhuhuhu...lagi susah.
kat skolah asek kene ngurat di anak murid ja...
adoiiiii...
ye la..anak murid lagi besa.
seb baik x ngaja tingkatan 6 je..
kalo x..lagi haru....
so far..skool aku ni student ramai...1800 org ...walaupun baru 4 tahun penubuhan..
huk3...student dia ok la..x byk sgt kritikal kes...sikit2 ja laaa.
kalo skool lama..mmg masak..biasa byk kes kritical..mcm gangster..huhuhu..sape nk tgjwb kalo kes cam tu..mati oh!...

n drive...hurmmm..semakin baik..
dah ok kalo p rawang tu..
dah few time p pekan rawang..
syabas3...hehehe.
cuma semalam la...hampir xcdent dgn sorg mat rempit ni..
2 la kan...org cakap..kalo kita yg x cuai..
org lain cuai... kene jgk.
tp seb baik xde apa2..
cuma aku rasa budak tu sure terkejut lagi..
2 la..sape suh bwk moto macam pelesit..
seb baik dia x langgar aku smlam..kalo x...habis la dia..

okehhhh......c ya..

No comments:

Post a Comment