Thursday, December 30, 2010

~~ 12:34 am ~~

xde tajuk k nk tulis??
hah..xde..haha.
blog aku...sukati aku la nk tulis ape pun..
hah..hari ini n byk hari sblom nih..
keje aku menghadap laptop je 24 jam.
n effectnyer..
aku rasa macam blur semacam je/
adoiii.
gile ar kalo cam ni..
serius blur.
dah 2 hari aku rasa cam ni.
knp ek?
k kalo tgk laptop tnpa henti ni jadik cam ni.
aku ingat bulan depan nk stop la cam ni.
nk duk rilex lak.
haha..agak poyos statemeng aku tuh..
ye la.
kalo jadik blur cam ni.
nk gila aku rasa.
nk berfikir pon rasa cam x btol.
ptg tadik duk chat ngan si yuz..aku pun xtau knp..
xleh nk knsentret** haha..rilex je aku eja cam ni.
ah..pedulik ape..haha..
aku baca apa yg dia tulis..n nk fikir...tp xleh..
ayyo....kene rest agaknya.
stat 2 hb..aku nk wat keje luar la plak...keje luar siap.
mcm keje kat site..hahaha..
maksud aku...nk keje yg xmelibatkan laptop.
aku nk balut kerusi la..oke gak 2..balut cntek3.
okeh..ngam....

xbest la cuti kali ni..mcm byk keje je..=(

No comments:

Post a Comment