Sunday, August 15, 2010

~~ pose oh pose ~~

okessss..~~!!..
dah lama gile kot aku x hapdet blog ni..
actually mcm merajuk ni ngan diri sendiri..dat y
mls nk up date..
skunk dah ok..so leh la update..
hehe..
okesss....dah masuk pose yg ke 6..
n esok gua knfem la pose..
hehehehe......
oke..bukan nk cite pasal pose da nih..
nk cite pasal ape yg aku buat 2 3 hari lepas..
okess...okes lagik..
aku g lepak kat kem wardieburn 2 3 hari lepas..
ngan ema..of coz la ngan ema kan..dah umah untie die...xkan aku lak nk g lepak sensorang..
haha..mau kene halau..
actually pag jumaat 2 kami dah gerak g KL..
pagi bute kot....sbb pagi 2 ade meeting ngan pihak pengurusan sebuah pusat perlindungan..
so...~~ di sebabkan masalh teknikal yg x dapat nk kami elakkan..
kami p la ngan bas (**tertinggal bas!).
pkul 8 pagi kami naik bas dr tg malim ke KL..
then sampai je kat wangsa maju..kazen aku datang amik aku n bwk aku p ke pusat perlindungan 2..
nasib baik gak ade si apiz tu..kalo x..masak la aku byr duit teksi..sbb macam jauh gak kan dr LRT 2 ngan opis 2..
then..alhamdulillah la..semua berjalan lancar..
pastu apiz g anta kami...
2 3 hari 2..aku lepak je kat wgsa maju..n kuar2 lepak cam tu le...
time pose..xleh la nk bergumbira sgt..kang dahaga.xleh mnum air..hehehe..
sblom aku balik tg malim ni..aku berbuka puasa la ngan apiz..
aku lepak kat pak ali kopitiam danau kota...best gak nasi ayam die.
ok la..pas tu cam ne la ..awek die leh find out apiz kuar ngan aku...
gadoh lak 2 eko tuh..
huhuhu...aku lak yg rasa serba salah..tp kazen gua kott???
ade k pompuan 2 ckp..even kazen pon leh kawen..
adeiii..kalo gua nk kat apiz 2...die da x dapat apiz tu..hahahahaa...xleh bla kan ayat gua??
haha..saje je..xde maknanyer aku nk kat kazen aku tuh..
aku mls nk amik port..pompuan 2 call byk kali gak aku..then mntak maaf bertubi2..haha..
2 la..men tuduh jer...ikot sedap tekak die je..
siap cari no fon aku yg xleh bla 2...hehe....
sblom balik sempat g tgk expendable..huh..sume hero tua..mmg terbaik!..
tp komen aku..cite tuh kurang konflik..
so xde berdebar sgt..
okeh...aku nk smbung keje aku..papaiii..salam...

No comments:

Post a Comment