Saturday, August 28, 2010

~~ pose blog ~~

salam ramdhan semua...
huuu..dah lama aku x post entry..hik3..
bz la katakan ...hurmmm..mmg bz pon..bukan bz blaja aku nih skrg.
duk bz bisness.
aduyai,....org bulan pose wat amal...**xpe..amal pom aku buat gak..even x byk..hik3..
nk wat cam ne..akan cuba tingkatkan dalam bulan pose nih..hehe..
okess...
ape nk cerita kali nih..
okey..1st nk cerita program yg aku attend smlm...
bengkel pembangunan kemahiran insaniah la nama program tuh..
aku jgk terlibat secara langsung coz 2 mmg program grup aku..
so~~kesimpulannya..program 2 mmg best n kerjasama pon hebat..
biasa la..wat program kat budak sem 1..
mmg la dieorg beriya2 lagik...kalo dah season macam aku ni..nk tgk muka fasi pom dah naik muak....aku ade jgk la inchrge 1 modul..seb baik gak ok..xde la bangang sangat..so xde la bosan sgt..aku cuak gak kalo wat program skema2 nih...bukan pe..risau peserta la x puas hati k ape k...byw..program 2 berjaya la..n seronok...
~~~
cerita 2 plak...
okey..ni nk cerita pasal bisnes ni lak..
hahaha..bisnes la sgt..
xde la.aku wat bisnes on9 jer..
jual beli lens..
tp sume aku wat on9...cume kalo ade parcel aku kene pos..aku pos la...
ok la..baru seminggu aku wat bsnes ni..not bad la...walau penat sikit..
sbb aku kene on9..then kene tag some puc..kene add2 kawan sbb masih baru kan..
tp feedback ok la..
ok gak..dr aku duk on9 je fesbuk tp xdapat pe2 kan..kalo cam ni..ade gak faedah nyer..
**cess..konon2 nyer la.
padahal..sejak bisnes ni..keje ape pon x jadik..haha...keje skolah pom jadi lagi malas nk wat coz badan dah penat...!

uissshhh...dari tadi aku menaip..baru aku perasan..ayat yg digunakan agak skema tempek..
hahaha..xtau la..penat beb tp dah gian sgt nk menaip kat blog nih..
uissshh..hope pas ni ade byk masa lagik nk post entry..

baju raya pon aku x amik port lagik..
baru ade sepasang..
ingat nk bli lagik...tggu nk dekat raya sikit..lagik murah kot?? haha..
nk murah aje keje..
kui3..okes..chaw..

No comments:

Post a Comment