Sunday, August 15, 2010

~~ hati sedih ~~

humang aiiiii...hati aku mmg sedih sgt malam ni..
teramat sedih..
biasa la...aku kalo sedih2 ni kalo bukan kerana kawan @ family je yg leh meruntun perasaan aku cam nih.
cam ne nk kawal marah ek??
mlm ni...aku x tau la knp..telah tercetusnyer pergaduhan yg bagi aku agak x berbaloi~~
hal ini melibatkan kawan2 aku **kwn2 pompuan aku okay!..
so aku rasa mmg hal ni .........hurmm.. tah le..
sakit nyer bile kawan kite sendiri x bck up kite..
kalo kawan x bckup kawan..sape lagi??
semua org nk tgk kite berpecah..knp kite nk merelakan persahabtan kite di renggut hanya kerana benda yg kecik??!!
agak nonsense..
but setiap orang ade nilai tersendiri..
maybe aku yg kate nonsense..tp bg mereka mybe 2 adalah ok..
yg pasti~~badan penat n hati terluka!!

No comments:

Post a Comment