Friday, August 6, 2010

~~ cookinggg ~~

okess..entry kali nih pasal cooking mukingg..
aku kan,,.,dh lama x blogging..xtau la pesal ape...malas nk post agaknyer..padahal kan..
byk gile cite nk bgtau...
n aku pon ade terpikir2 gak cam ne la nk improve aku nyer blog nih..supaya jadik lagik best..
nk tmbah ape ekk....xpe2..mybe nanti aku leh masukkan link2 yg best..
link ape yg best?? gosippp?? ahh..x membina..haha..x membina siap..padahal yg 2 la aku duk ngadap..suke benor baca gosip...
okes..kali ni post membina,..
pasal cookinggg..
aku masak la nih..
dah masuk 5 hari aku masak tau..smalam sambal udang..
sblom 2..ayam halia masak santan..sblom 2..ape ek..dah lupe..haha..aku belasah je masak.
ok hari nih ...aku masak sambal ikan bilis..haaa..ari ni baru aku snap pic..
haaaa..cam ne????
showmanship dah ade kannn????
hahahaa...aku ni xde la terer sgt masak.
sbb baru je blaja masak..
hihihihi...
okess...kalo ade lagik..
esok2..aku post lagik..
papaii..

No comments:

Post a Comment