Wednesday, April 28, 2010

ari nih..ari rabu..

aiseyhh..dah hari rabu kan..ingatkan baru hari selasa...
huhu...aku tido td..
haha...study la sgtttttt..
kejap je aku study td...blur gile wehhh..
sengal tol laa....
baca2 x masuk...baca2 masuk..haha..lantak la..
janji sok aku leh wat..
wawaaa..ni aku nk nangis nih...
aku nih penah la jgk nangis kalo x dapat jawab exam..hehe..
2 masa sem bape tah..menangis..ambik ko...
hope esok ok la..kalo x..aku nangisss..haha..
aku bngun jer tido tadi..dah kul 7..mengelabah smyg asar..
haha...ngok tol la.....nk angkat baju lagik...mandi lagik..
huhu..2 baru hidup sorg..
kalo aku ade laki anak..x tau laaaa...hahaaa....
aiseh..panjang lak fikir..
biroh pulok aku nih..hahaha..
td tgk adamaya..
huhu...antara fevret drama aku tuh..
suke tgk si sein tuh.
aisehhh.
suke3...aikk..biroh nya aku..
haha..sengal...
cite tuh..mmg best..plus pelakon die ensem2 klubi~~
pastu cntinue ngan cite nenek kebaya..
tah hape2 cite nih..
tp suke gak tgk.
ade zed zaidi..
hhihihihihi.....suke3... gantennnnn....
okey la..
papaiii...

No comments:

Post a Comment