Thursday, April 8, 2010

~~ melalakkkkk~~

hah..2 je la keje aku hari nih..
melalak..
hahahaa..
bukan pe..nanti balik ganu..aku nk masuk pertandingan nyanyi..
ahaha..sume member2 aku dah gelak2.
gile...ingat aku x terer k?? ahahaha..
aku suka2 jer...saje..wat hilang tensen..
ape lagi..ari nih da dekat shari aku pektis..
sabo je la kawan2..
kene dgr aku melalak.
sok aku nk g test sore aku kat superstar lak..
keh3....
sebelom balik ganu..kne g pektis dlu..haha.
xde la malu sgt naik stage nanti.
tp kan..satu la masalah aku.
masalah x masalah la...tp masalah laaaa.
aku xingat lirik..aku ni kan raja petik lirik..
huhuhu..
so..aku kene siapkan report lab n kene hafal lyric...
huhu..susah tuh lirik...adesss..aku ni..mana la nk ingat2 lirik..
so..aku kene g wat dlu pe2 yg patut.
chowww....

No comments:

Post a Comment