Thursday, April 8, 2010

~~ not in mood ~~

huhu...hari ini xde mud gile..
xtau la..maybe aku duk teringat kat umah aku jer.
ingt b4 balik trg..nk g lepak umah untie ema dlu..
g lepas superstar sepam dua..biar ngah pokai pom...ahahaha..
tp mmg xde mud langsung..huh...apesal la aku nih...
keje pom da habis..dah xde ape yang nk dibuat..
tinggal nk balik kg...study 4 final n exam!...
then bercuti panjanggggg....plus2...tggu sem depan.
adessss..
sem depan?? sem depan aku da sem 7...sem 7...adesss lagi..
dah nk habis pengajian aku..hohoho..
tggal 2 sem jer agi b4 grad.
hurmm...umur makin meningkat.....masih byk benda yang aku lom capai...
uiksss...sekema lak ayat..muahaha...
ye la..kdg2..duk mai pikir gak..bila la kan...aku leh dapat ape yg aku nk..
xpe la...untuk sem nih..hope aku leh wat yg terbaik finla nanti..
huhu..kne g study la cam nih.
n ari ni cam bosan sbb xde org gado ngan aku kot...sape lagi kalo bukan pejazzz tuh..
hehe..org tua tuh balik temerloh....
koi aok laa...

No comments:

Post a Comment